Svenska B uppgifter klara!

Äntligen har jag haft ork att göra klart de sista uppgifterna i Svenska B.
Nu är det bara två prov som ska göras, får se när det blir.
Jag har inte haft någon ork eller enegri att göra klart uppgifterna tidigare.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig i våras och det hände en del saker.
Min pappa hamnade på sjukhus, men klarade sig bra som tur är.
Men det blev en väldigt jobbig period som krävde mycket energi.
Även om jag och min bror inte var på sjukhuset 24/7 så var det annat som skulle fixas,
människor som ringde varje dag och det var mycket man skulle tänka på.
Så just därför har jag blivit lite sen med mina skoluppgifter.

Men idag hade jag ork och energi för att göra klart den sista uppgiften!
Nu slipper jag tänka på det och jag kanske kan få tillbaka min gamla energi och ork.
Och nu kanske jag kan börja fokusera på andra saker istället för att tänka på att jag inte är klar med mina skoluppgifter.
Och jag fick förresten VG i Affärsjuridk, det va trevligt!

Och nu ska jag komma på vad jag ska plugga till hösten, men det ska jag tänka på en annan dag ;)


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

ku latt du vill vara med LYCKA TILLD: kram

2010-06-21 @ 16:13:55
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0