Katrineholm idag.

Jag har precis släppt in tre killar från Mio Möbler som ska montera ihop garderober som pappa har köpt till oss.
TUR att det inte var tre snygga killar för jag har inte gjort mig iordning, haha.
Sitter här med ofixat hår, inget smink och ser allmänt trött ut.
Hoppas det inte tar lång tid för dom att bli klara..

Om ett tag ska jag åka till stan.
Jag ska fixa mina naglar kl 16.30.
Naglarna fixas hos Sussie :)
Men jag tänkte åka till stan lite tidigare för att eventuellt shoppa lite.

Efter detta bär det av till Katrineholm, för att hälsa på min bror, hans tjej och hennes syster.
Tåget går 19.15!
Några av Mickes kompisar skulle också ner och hälsa på.
Jag tror att vi skulle grilla och dricka lite, det kommer bli trevligt.
Och kameran följer självklart med! :D



Micke och Pernilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0