Hemma igen då.

Det va rätt segt på jobbet idag, tycker jag.
I början gick allt snabbt och smidigt men sen blev det lite segt.
Men men, vi blev klara till slut :)
Det blev ingen shopping med mamma idag :(
Hon har inte fått sitt rabattkort, som ger oss 20% off på Åhléns City.
Men på söndag blir det shopping med mamsen efter jobbet! :D

Men jag hann ändå shoppa lite efter jobbet.
Jag köpte ett linne på Cubus och en massa stringtrosor därifrån,
dom är sjukt sköna! Ska köpa fler såna imorgon kanske..
Eftersom att jag ändå ska fördriva ca 2,5-3 timmar i stan innan jag ska fixa mina naglar.

Och efter Cubus tänkte jag springa förbi Systembolaget vid centralen.
MEN, det va kö IN i butiken. Huh!?
Så det kändes mindre aktuellt så jag tog Systembolaget i Mörby Centrum istället.
Köpte två flaskor Fresita till midsommar.
Jordgubbsbubblet jag har nämt i ett tidigare inlägg.
Perfekt vin till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0