Hemma från Katrineholm.

Igår innan jag åkte till Katrineholm gick jag en sväng på stan och sedan fixade jag mina naglar.
Så nu har jag långa, fina naglar igen.
Är väldigt nöjd :)

Efter att naglarna va klara gick jag till centralen och uppsökte mat.
Jag har väldigt hungrig så jag åt lite snabbt på donken.
Gick sedan till Pressbyrån och letade efter någon rolig tidgning.
Det blev lite sudoko.
Innan jag satte mig på tåget berättade Micke att hans kompisar hade bangat på att åka dit.
Dålig stil tycker jag. Eftersom att dom sagt samma dag att dom skulle komma,
men bangade i sista sekund.

Men iaf, Hanna (Pernillas syster) mötte mig vid tåget.
Vi gick och handlade lite och så gick vidare för att möta upp de andra och grilla.
Trevligt hade vi.

Jag ska åka och hälsa på dem igen när Micke är ledig.
Han jobbar rätt mycket och så jobbar han natt också.

Kameran följde med mig men bestämde sig för att stanna längst ner i väskan.
Så det finns inga bilder från Katrineholm, dom kommer nästa gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0