Hemma från jobbet.

Ja, nu är jag hemma från jobbet.
Det har i princip varit helt dött hela dagen, sjukt tråkigt .
Tur att man har trevligt sällskap när man jobbar iaf.
Till lunch köpte jag en sallad på Hemköp, men usch och fy.
Den var knappt ätbar. Salladen var lite brun och pastan+kycklingen va torr.

Men på morgonen när jag öppnade så drack jag lite latte.
Som jag lyckades spilla på mig själv.
Haha, jag hade kaffe i halva ansiktet och på tröjan.
Men jag är inte förvånad, jag är lite klantig ibland..
Sedan efter det tog jag lite mer latte och läste en tidning.
Helt plötsligt kommer min mamma in på jobbet och sprutar parfym på mig.
(Hon jobbar på Åhelns som ligger mitt emot.)
Hon frågade om jag tyckte att den luktade gott, vilket jag gjorde.
Så hon köpte en sån parfym till mig :D
Snäll mamma jag har!



DKNY Red Delicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0