Åska!

SKÖNT att jag kom hem från jobbet innan det började åska och regna.
Idag blev det jobb i 5 timmar igen.
Det gick rätt segt, idag jobbade jag inte på Pressbyrån.
Utan för ett annat företag som heter MRC International.
Då går jag runt och frågor människor i fall dom har lust att vara med i en marknadsundersökning.
Undersökningen tar oftast 3-4 min och det ända man ska göra är att kolla på ett bar bilder
och sedan besvara några frågor.
Väldigt simpelt.

Jävlar vad regnet börja ösa ner, jag är SÅ glad över att jag är inomhus!
Fast det är inte så bra att ha datorn och tv på när det åskar.
Men nu har jag det ändå, busigt av mig *fniss*




Lånad bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0