Jag är ingen läkare..

.. Men jag tror jag vet varför jag knappt hör något på mitt vänstra öra.
Det känns lite som att jag lock för örat men det brukar försvinna efter ett tag.
Så jag tänkte igår att jag skulle försöka rensa örat lite med en tops om det va något som låg i vägen.
Och när jag drog ut den så va det blod på den! :O
Så det är typ blod som ligger ivägen så att jag inte hör ordentligt, jag gissar på det.
Som sagt, jag är ingen läkare men det låter troligt.
Jag undrar vad i helvete läkaren höll på med igår.
Vissa saker som han gjorde igår gjorde väldigt ont, han petade och drog och jag satt där snäll även fast det gjorde väldigt ont vissa stunder.
Men jag hoppas att det försvinner idag.
Jag ska köpa något som ska rensa upp örat lite senare och jag hoppas verklligen att jag kan höra efter det.
Annars går jag till min husläkare istället, hon är snäll och inte lika hårdhänt som mannen jag träffade igår.


Kommentarer
Postat av: Angelica W

Stackars Malin.. =/ Du kommer inte höra någonting av vad jag säger imorgon xD <3

2010-07-06 @ 13:08:07
URL: http://angelicawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0