Inte en helt ovanlig dag för mig..

Jag spenderade natten i Upplands Väsby.
Och att åka därifrån till Täby kan vara lite krångligt.
Men jag blev glad så jag hittade en perfekt resväg hem.
Men självklart va bussen sen och chuffören körde som en snigel..
Så när jag kom till Upplands Väsby station så åkte pendeln precis när bussen kom dit.
Great..
Kollade sl på mobilen.. Och hittade en okej väg att åka hem.
Jag tog bussen till Vallentuna för att byta till Roslagsbanan där och sen åka hem.
Väntetiden va 20 min och jag kände mig lite hungrig.
Jag gick till någon grill där och köpte en french hot dog. Smarrigt!
När jag precis började äta på min korv kom det fram en kille till mig som inte var den vassaste kniven i lådan (ett mongo).
Rätt störande eftersom jag ville äta ifred.
Han frågade var jag bodde och sa jag lite bittert att det hade inte han med att göra, efter det gick han därifrån.
Och vad händer?
Några minuter efter det spiller jag ketchup över mitt linne, som är ljust.. Suck.
Kan det varit karma eftersom jag inte hade lust att prata med han som kom fram till mig?
Hm.. Ska fundera över det.

Men jag är inte direkt förvånad eftersom att jag brukar vara klantig så det skulle lika gärna kunna ha hänt oavsett om jag va trevlig mot honom eller ej.
Skönt att jag iaf skulle åka hem så att jag slapp gå runt med den där fläcken på magen, haha!



Duktiga jag! :D


Kommentarer
Postat av: Angelica W

Som jag sa till dig tidigare, "en vanlig dag för lilla Malin" =) puss <3

2010-07-09 @ 17:13:21
URL: http://angelicawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0