Hemma från stan.

Kom hem från stan för ett tag sen.
Först va jag där och fixade naglarna.
Dom blev jättefina och somriga! :)
Ska lägga upp en bild sen.

Efter det bar det av till Stureplan för att träffa Louise.
Vi va hungriga och ville äta på en gång.
Fast vår jakt på mat gick sådär.
Det tog ett tag men sedan gick vi tillslut till Sense och åt sallad.
Vi åt även bröd med massa smör.. ;)
Men det är gott så man får unna sig ibland!

Vi hade lite tid att fördriva innan bion började så jag föreslog att vi kunde gå till din sko på Drottninggatan, den som ligger under H&M, för att se om en kompis till mig jobbade.
Och det gjorde hon :D
Det va jätteroligt att träffa Angelica en liten stund, det va länge sen jag träffade henne.

Godis inköptes självklart innan bion.
Vi såg Beck - Levande begravd.
Den va riktigt bra!
Och läskig, haha.
Jag och Louise va nog dom ända på hela bion som reagerade när det hände något.
Och Gunvald Larsson va självklart bra med sina kommentarer.

För att sammanfatta allt så har det varit en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0