Fixa fötterna!

Nu när sommaren är här så är det många som väljer att gå med öppna skor och visa mer hud överlag.
Jag har väldigt svårt för andra människors fötter i största allmänhet.
Och nu när jah ser människor gå runt med öppna skor och helt ofixade fötter blir jag äcklad.
Det är spruckna hälar, långa tånaglar och de ser bara ofräscha ut.
Varför inte lyxa till det lite och unna sig en pedikyr i början på sommaren och få fina och framförallt fräscha fötter.
Dina fötter kommer då se mycket snyggare ut i dina nya skor.
Och det bästa, du slipper äckla mig om jag ser dina ofixade fötter någonstans.

Och har du ingen lust att spendera pengar på ett salongbesök så går det att fräscha till dina fötter hemma också.
Så det finns inga ursäkter för äckliga fötter!
Det är bara du som är lat.

Och är du medveten om att dina fötter inte är fixade, göm dom gärna i ett par strumpr,skor eller vad som helst.
Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0