Denna värme..

Jag ska väl inte klaga över att det är fint väder.
Men mitt rum just nu, gaah!
Det är varmt.
Har eftermiddagssol och kvällssol som ligger på den här delen av huset.
Och mitt rum blir väldigt varmt då.
Köpa en fläkt kan vara en bra idé faktiskt..
Och jag som blir så seg när det är varmt.
Jag gillar att det är varmt så länge det blåser eller fläktar.
Men när det är för varmt vill jag nästan lägga mig ner och dö.
Sitta på en trång buss eller ett tåg när det är varmt och kvavt går FET bort.
Jag har lätt för att bli illamående om jag är på ett varmt ställe och inte får frisk luft. Det suger lite men men, jag kan inte göra något åt det direkt.

Imorgon ska jag på riktigt gå till Täby Närsjukhus med mitt örproblem.
Jag är lite lat (ingen nyhet) så det har inte riktigt blivit av.
Men imorgon blir det av för att det är inte bra att jag har något i hörselgången.
Och nu har jag hittat remissen jag fick med mig från Danderyds Sjukhus efter mitt nattliga besök där.

Nu blir det film.
Jag är lite efterbliven ibland as well, inte heller någon nyhet. Haha!
Och jag har inte sett filmen Farsan.
Så nu ska jag kolla på den.
Enjoy till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0