Tatuering idag.

Idag ska jag få min tattoo som jag pratade om förra veckan.
Det ser jag fram emot, kul med nya saker på kroppen ;P
Jag ska tatuera in min mammas födelsedatum på armen, 1961.02.28.
Jag har redan pappa och min bror så det är bara mamma som saknas.
Lägger upp en bild sen.
Nu ska jag göra mig iordning, jag ska jobba innan och efter tatueringen,
Min chef behövde hjälp och självklart ställer jag upp.

Och självklart har min höft börjar göra ont när jag jobbar så mkt.
Jag får ont när jag står upp för länge och anstränger ryggen.
Det suger lite, men jag får prata med pappa igen om att jag behöver en annan madrass i sängen.
Den jag har just nu är för mjuk för min rygg, så det gör inte saken bättre.


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: tack för tipsen :D

2010-08-12 @ 11:00:17
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: aww - gotlänning

vad ska du göra ikv då?:D

2010-08-12 @ 13:12:18
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0