Ont i tungan men ändå lite glad.

Jag lär mig aldrig när jag äter popcorn.
Ni vet "skalet" som sitter runt popcornkärnen?
Dom fastnar alltid mellan mina tänder.
Ibland får jag bort dom och ibland inte.
Och idag hände det självklart men på ett mycket opassande ställe.
Jag hade tandställning för ett tag sedan och när jag tåg bort den fick jag en tråd på baksidan av tänderna, i överkäken och underkäken.
Och det va just där ett skal fastnade. I underkäken typ bakom en tråd *SUCK*
Jag stog dom en galning med tandborsten och sen speciella gummiborstar.
De ser ut som tandpetare men det är gummi.
Man använder dem om man har trådar bakom tänderna för att få bort skit mellan tänderna och komma åt där tandborsten inte kommer åt.
Inte ens den hjälpe.
Jag försökte och försökte, sen tror jag att jag hade sönder ett fäste till tråden lite.
Men skit samma, den ska ändå ut ur munnen snart och den sitter där den ska.
Jag tror att jag lyckades få bort skalet för att jag känner det inte med tungan just nu.
Och ja, varför har jag ont i tungan?
Jag har försökt att pilla bort skalet med tungan och tryckt tungan på tänderna och tråden.
Så att just nu är den lite öm, men det går väl över snart.

Glad är jag för att min tv funkar igen.
Jag fattar ingenting.
Den typ dog (?) för ett par dagar sen när jag skulle byta kanal.
Den gick inte att sätta på eller något.
Och sen när jag försökte idag bara, helt random, så fungerade den igen.
Bilden är rätt dålig, men vafan.
Man ser och den funkar så jag klagar inte :)


Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Jag var iväg och gjorde halkbanan:D vad har du själv gjort?:)

2010-08-26 @ 01:39:14
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0