Onsdag kväll.

Hello!
Idag har jag gjort en del saker.
Jag åkte med pappa till Täby Centrum strax innan 15, kl 15 skulle jag träffa Annalotta.
Innan jag träffade henne var jag uppe på husläkarmottagningen.
Och vilken människa jag pratade med!
Hon verkade inte lyssna på vad jag sa och ställde orelevanta frågor.
Jag har nämligen en del av ett örhänge i min hörselgång som självklart ska tas bort,
jag frågade därför om de hade "verktyg" för att göra det där.
Och ja, det kändes som att hon inte va helt med i leken.
Men jag fick mina svar och får vända mig till Täby Närsjukhus istället.
Ska ringa dit imorgon!

Efter att jag hade varit där träffade jag Annalotta.
Följde med henne in på stadium för att hon ville köpa skor.
Efter det blev det Teknik Magasinet, för att fråga om mitt minneskort.
Det visade sig att det var fel på kortet, men jag hade fått rätt iaf.
Jag fick ett nytt minneskort som jag satte in i mobilen och nu funkar det :)

Jag har även köpt nya skor idag, skor gillas alltid! ;)
Jag köpte ett par svarta pumps, som Louise hittade när jag träffade henne senast.
Men nu gick jag tillbaka dit och provade dom.
Och det blev ett köp.
Nu ska jag verkligen lära mig att gå i högre klackar!
Jag är redan rätt lång (ca 178 cm) men jag ska ändå ha klackar och de skorna som jag har köpt,
har ca 5-6 cm klack (tror jag) och det gör ingen större skillnad.

Tidigare på dagen fick jag ett sms om att mitt paket från Bubbleroom hade kommit.
Och det har jag hämtat ut idag också! :D



Mina Björn Borg hipsters, fick även en tidning. Trevligt!




Och så mina nya skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0