Måndag kväll.

Idag har jag varit i Täby Centrum och ätit lunch med Louise :)
Det kanske inte blev en nyttig lunch, men gott va det!
Vi åt på Forno Romano, pasta blev det.
Jag åt en pasta med oxfilé, champinjoner, grädde och rödvin. (Kan eventuellt ha varit något mer i :P)
Den rekommenderar jag, Pasta Maestro heter den.
Vi fikade lite också, mycket trevligt.

Jag köpte en nagelfil också!
Vilket jag verkligen behövde, så snart ska de filas naglar.
Iofs ska jag iväg och skaffa fejk naglar snart, men ändå.
Dom måste vara fina tills dess ;P

Så köpte jag ett minneskort till min mobil.
Men sen när jag försökte lägga in låtar på det så gick det inte.
Varför då liksom!?
Så jag får väl gå tillbaka och påpeka det.
Lite tråkigt, jag som ville ha musik på mobilen :(

Det blev en liten tripp förbi systembolaget där det inhandlades lite cider också ;)


Kommentarer
Postat av: Louise stenholm

lovar att han gav dig fel minneskort..du borde köpt den jag sa ;)

2010-06-15 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0