Katrineholm på onsdag!

Fick ett sms från Micke (min bror) för ett litet tag sen.
Han sa att några av hans kompisar skulle åka ner och hälsa på honom i Katrineholm
och frågade om jag hade lust att åka dit också.
Vilket jag ville! :)
Så på onsdag ska jag först släppa in några killar som ska montera ihop
två garderober som pappa har beställt.
Dom skulle komma runt 10.30
13.00 har jag muntligt prov i Svenska B.
Så jag får klura ihop något jag ska prata om väldigt snart..
Jag löser det!

Sen ska det fixas naglar på onsdag också! :)
Just nu har jag tid 16.30, men har kollat om det finns en tidigare tid.
Så jag väntar på svar.
Naglarna ska fixas här; http://www.nailsbysussie.dinstudio.se

Det blir mycket att göra på onsdag, men det är bara roligt :D




Kommentarer
Postat av: matilda rosqviist

Tjenare! Vad har du för dig ? :)

2010-06-22 @ 08:39:01
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0