Hemma efter jobb med lite sömn..

Jag förstår inte att jag har svårt att somna nästan varje kväll innan jag ska upp tidigt.
Och igår va det samma sak.
Jag kunde verkligen inte somna.
Jag lyckades somna till lite, men självklart ringer mobilen då.
Men just den här människan, nämner inte namn, ringer inte en gång, inte två utan tre ggr.
Varför ringer man mer än en gång när jag nekar samtalet första gången?
Kom igen, klockan är 3 på natten. Nekar man ett samtal vid den tiden så ringer man inte igen.
Och ringer man mig igen efter att jag nekar ett samtal blir jag bara väldigt pissed off.
Och efter att detta hände kunde jag i princip inte sova alls.
Jag kan ha somnat till lite ytligt me i övrigt har jag inte sovit en blund.. *suck*
Har varit lite halvt svimfärdig på jobbet men det gick bra.
Och nu är jag hemma, blir väl sova tidigt ikväll.
Jag lär däcka annars ändå, haha.

Och nu har min kamera kommit hem igen!
Tack Annalotta!

Lägger upp lite bilder sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0