Good morning!

Idag harjag börjat dagen genom att äta lite godis, kanske inte det bästa.
Men det va gott :D
Ska väl äta något frukost-aktigt snart.

Hm.. igår va andra gången en av mina chefer skickar sms till mig 00.20.
Det är lite wierd.
Hon frågade om jag kunde komma in tidigare att jobba, men kl 00.20?
Hade hon hört av sig tidigare hade jag kunnat komma in tidigare,
men nu "kan" jag inte det för att jag har annat för mig.
Eller, jag orkar inte jobba så länge idag.
Idag ska jag jobba 16-21, känns lagom idag.

Och jag är så glad över att mitt minneskort funkar! :D
Nu kan jag lyssna på musik på väg till jobbet.
Jag måste iofs köpa nya hörlurar, men det får bli en annan gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0