God morgon!

Idag ska jag äta lunch med Louise :)
Vi hade tänkt att åka in till stan och äta först, men nu pga vädret har vi valt att inte göra det.
Så det blir en lunch i Täby Centrum istället.

Efter det ska jag hem och plugga på riktigt.
Jag gjorde inte uppgiften som jag hade tänkt att göra igår..
Så jag får göra den idag helt enkelt :D
Jag är the master på att skjuta upp saker för övrigt.
Jag ska bättra mig på den saken!
Jag får lära mig att planera saker bättre helt enkelt.

Och sen har min nagelfil försvunnit, något jag stör mig otroligt mycket på.
Jag får väl inhandla en ny i Täby C,
men då kommer jag självklart hitta den gamla när jag kommer hem.
Men jag MÅSTE ha en såå what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0