Saker ni kanske inte visste om mig.

Jag vet inte hur mycket detta blir, men det märker vi ;)

* Jag är ca 178 cm lång
* Har ungefär 39 i skostorlek
* Jag har väldigt lätt för att vända på dygnet när jag inte jobbar/har skola
* Jag har haft tandställning
* Opererade käken på alla hjärtans dag när jag var 18 år (2007) pga underbett
* Jag har känslig hy, kan endast använda vissa produkter

* Jag spelade basket i ca 6 år, jag var bra också ;)
* Jag kan äta samma maträtt flera dagar i rad bara för att jag tycker att det är så gott
* Jag dricker nästan aldrig vatten (konstigt att jag inte är uttorkad)
* Jag äter sällan 3 mål om dagen, vanligaste är 1-2 och sen småäter jag mycket
* Jag tycker om mat även fast jag inte äter så mycket
* Jag har även lätt för att bli illamående när jag äter av någon anledning, vet inte varför..

* Jag äter långsamt
* Jag är ingen morgonmänniska
* Jag föredrar sms framför telefonsamtal
* Jag har 3000 fria sms i månaden. Jag har betalat för det, därför tänker jag utnyttja det. Jag skickar sms som en tok ibland.

* Jag blir irriterad när någon ringer mig flera ggr i rad när jag inte svarar (om jag inte svarar första gången så svarar jag nog inte tredje gången heller.. *suck*).
* Om jag mot förmodan nekar ett samtal (vilket i princip aldrig händer) så är jag troligtvis upptagen och inte kan prata.
* Mina föräldrar är skilda
* Jag har en lillebror som är 15 månader yngre än mig (född 1990)

* Jag kan bli irriterad om någon säger vad jag ska göra och gör det oftast inte då. Tex om pappa tycker att jag ska städa på mitt rum, det kommer inte att hända så fort han påpekar det. Det händer när jag har lust. Det är inte så att jag inte vet hur det ser ut, det är ju ändå jag som sover där.. Och vad ska han göra här inne ändå?
* Jag hoppade av gymnasiet, pluggar nu för att få gymnasiekompetens på komvux
* Jag gick Hotell- och Restaurangprogrammet på gymnasiet.

* Jag har jobbat på Gröna Lund
* Jag är piercad och tatuerad
* Nästa tatuering blir mammas födelsedatum på armen, ska bara pallra mig iväg för att fixa det. På måndag kanske?

* Jag gillar Disney-filmer
* Jag tycker om att sova länge
* Jag gillar salt laktris
* Jag stör mig på människor som har fula skor (fult enligt mitt tycke såklart)
* Jag ogillar andra människors fötter

* Jag är inte jätteförtjust i chips, kan äta ett par st
* Jag har gått en bartenderutbildning


Oj, vad mycket saker det blev. Nu ska jag nog sluta skriva även fast jag kan komma på fler saker ^^


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Jag har en "dagens blogg" tävling på min blogg. För att anmäla dig skriver du bara en kommentar om att du är med. Det skulle vara roligt om just du vill vara med och tävla och ta del av mina 300 läsare.

Tänk på att du inte har något att förlora!

LYCKA TILL! :D

2010-07-17 @ 16:30:40
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Kul med sånna här listor :)

2010-07-17 @ 17:17:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0