Jaha...

Det här va ingen bra start på dagen.
Jag vaknade och mådde skit dåligt.
Jag tog alla mina olika halstabletter och la mig i soffan.
Jag har typ 4 olika sorter, så någon borde hjälpa kan man tycka.
Men problemet är inte riktigt att jag har ont i halsen.
Det har typ gått över, jag är bara väldigt slemmig i halsen.
Och inte nog med det så har jag fått feber, vilket verkligen suger.
Jag tror inte direkt att det är kallt ute.
Jag ligger med täcke i soffan men jag fryser ändå och har gåshud.
Så detta är verlkigen sämst.
Nu ska jag lägga mig ich vila och hoppas på att alla mina problem försvinner.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Louise stenholm

neeej har du blivit suuk =(

2010-07-18 @ 17:37:26
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Åh, krya på dig! :)

Det är bra med mig :D

2010-07-18 @ 17:52:08
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: låter inge vidare du , med mig är det bra



var gärna med i min tävling om en supersöt bling bling hello kitty ring om du har lust

/Shoppaholly

2010-07-18 @ 21:21:20
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0