Hemma från båten.

Usch, den här båtresan blev inte som jag hade tänkt mig.
När jag vaknade med ca 1-2 timmars sömn mådde jag inte alls bra.
Det kändes som att jag skulle svimma och jag hade ont i magen.
Men men, det va bara att ignorera det och ta sig vidare.
Jag kan bli sjösjuk ibland så jag tog ett sånt piller innan vi gick till bussen.
Allt va lugnt tills vi gick på båten.
Magen gjorde ont, jag trodde att jag skulle svimma och jag va illamående.
Vi satt ute till en början så det kanske hade något med solen att göra?
Vad vet jag.. Som jag tidigare har nämnt så är inte solen och jag bästa vänner.
Mamma va snäll och köpte en macka till mig och en cola.
Fast jag kunde varken äta eller dricka.
Vi satte oss inne istället och det blev inte bättre.
Det slutade med att mamma fixade en hytt till mig så att jag kunde ligga där och sova.
Tror det hjälpte, jag känner mig mycket bättre nu.
Fast nu är jag hemma och inte på båten ;P

Väldigt lovely mor jag har <3

Jag hann ändå shoppa lite på tax freen, så resan blev lite bra ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0