Haha läkare alltså..

Jag säger bara suck, vissa läkare alltså..
Dom är lite speciella, iaf de som är lite äldre.
För det första fick jag sitta och vänta i typ 25 min.
Jag hade en tid 14.40 men fick träffa läkaren efter kl 15.
Det är inget nytt, man får alltid vänta när man ska träffa läkare.
Jag hade med mig en remiss från Danderyds Sjukhus som han inte läste.
Han kollade på den lite fort och började kolla på mig istället.

Han frågade varför jag trodde att jag hade något i örat.
Jag sa att jag visste det för att jag hade varit på röntgen.
Varför hade jag varit på röntgen?
Det har väl inte han med att göra, orelevant fråga.
Men jag svarade trevligt och sa att jag hade varit med i en trafikolycka.
Så frågade han vad jag hade stoppat in i örat.
Haha tror han att jag stoppar in något i örat för att se vad som händer?
Och det spelar väl ingen roll hur den kom dit, den va ju där och jag ville bara ha bort den.
Men den snälle läkaren tog ut den iaf, så nu är mitt öra fritt från skräp.

Hör jag bättre efter detta?
Ehm.. Not really! Hahah.
Jag har typ ingenting på det örat, jag hoppas att det går över snart.
Känns rätt wierd att bara ha ett öra jag hör bra på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0