Fika och shopping (för min del) med Louise.

Idag har jag träffat min kära Louise.
Hon har varit bortest och kom hem nyligen, så det va roligt att få träffa henne idag! :)
Hon hade köpt en jättefin eller det blir snarare en god present till mig.
Väldigt gulligt av henne.
Vi åt yoghurtglass i Kungsträdgården.
Vädret har inte varit det bästa, men det funkade. Det var inte kallt iaf.
Sen har jag shoppat lite, alltid trevligt med nya saker.
Har köpt lite sommarkläder och ett par nya skor.
Skor kan man inte få för mycket av!

Vi tog en fika på Åhléns City.
Vi skulle åka högst upp och åkte förbi herravdelningen på vägen.
Där fanns det gott om ögongodis.
Vilket även Louise tyckte.
Så jag gick förbi rulltrappan upp med flit för att jag trodde att Louise ville kolla lite på allt de fina vi såg.
Så frågade hon mig var caféet låg egentligen.
Jag: Vi skulle åkt upp med rulltrappan där borta, jag trodde du ville gå här och kolla lite.
Då gav hon mig en fin blick och bara skrattade åt mig.
Jag är lite knäpp ibland, haha :D



Från söta Louise :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0