Feeling hot hot hot.

Jag ogillar verkligen när det är varmt ute.
Känns som att jag är den ända som gör det typ, haha.
Men jag har verkligen svårt för att vara ute när det är för varmt och kvavt.
Sola är inte riktigt min grej.
Jag tycker bara det är jobbigt att ligga och steka.
Och sen blir jag för övrigt inte brun så det känns onödigt att ligga och sola (vilket jag inte ens gillar ) och inte bli brun.
Jag tycker att det är snyggt att vara brun, även om jag inte blir det själv.
Jag är snygg ändå ;)
Och jag slipper få rynkor och sånt eftersom att det inte är bra att ligga för mycket i solen.


Kommentarer
Postat av: Angelica W

Men istället har du större risk för att få Åldersdiabetes lille vän, har du tänkt på det?! haha ;) <3

2010-07-15 @ 20:58:10
URL: http://angelicawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0