Eclipse!

Eclipse sågs även ikväll!
Det va inte den bästa filmen jag har sett, men helt okej va den.
Jag tycker att den är värd att se på bio om man gillar The Twilight Saga.
Jag gillar varulvarna i filmen, dom har fått till dom riktigt bra enligt mig.
Och även om jag har haft en lite crush i Robert Pattinson som spelar Edward Cullen så måste jag säga att han inte var så galet snygg i denna film som jag har tyckt tidigare.
Men Taylor Lautner som spelar Jacon Black däremot...
OH MY GOD! Vilken kropp den pojken har. Och han har precis fyllt 18.
Ingen besvikelse där, han va lätt hetast i filmen.
Jag klagade inte över att han spenderade större delen av filmen med bar överkropp.
Taylor Lautner är ett riktigt trevligt ögongodis.



Taylor Lautner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0