Bad day.

Mja, den här dagen har varit lite sådär.
Jag var seg efter gårdagen, då jag jobbade och sen åkte direkt till skolan efter det.
Så jag va väldigt trött när jag gick upp imorse.
Mådde lite sådär också, jag mår dåligt om jag inte får sova tillräckligt.
Men det blev bättre efter lite coca-cola, haha ;P
Sen på jobbet gick allt sjukt segt.
Jobbar för ett företag som heter MRC International och gör datainsamlingar.
Det går ut på att man frågar random människor på stan om dom har lust att vara med i en marknadsundersökning.
Det gick segt igår, men det kändes värre idag.
Ingen ville vara med. Hur många vi än frågade så sa nästan alla nej.
Och man känner sig dåligt och inkompetent när man inte får in folk.
Men det gick bättre efter några timmar när det kom en till tjej som hjälpte oss.
Vi fick in fler människor och vi blev på bättre humör.
Men överlag så kände jag mig rätt dåligt idag.
Men men, man kan inte alltid ha bra dagar.
Hoppas på att morgondagen blir bättre, vilket den säkert blir.


Kommentarer
Postat av: aww - gotlänning

de e så gott:d

2010-08-19 @ 20:36:27
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Ja visst är dom fina, har en tävling där man kan vinna ett valfritt smycke från glittersten just nu. Gå gärna in på kategorin tävlingar om du är intresserad!



Allt bra annars`?

2010-08-19 @ 21:17:16
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: HANNAS - Vinn valfritt smycke!

Sv: Okej :) Jag vaknade nyss. Tack , ja jag hoppas det blir intressant :) vad läser du för nåt?

2010-08-20 @ 08:48:06
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0